Fast bestilling for bedrifter

Fast bestilling tilbys foreløpig kun til bedrifter.

Slik setter du opp fast bestilling

1
Fast bestilling kan settes opp på handlelister som du lager og dukker opp som et valg når du har gjort minst én handel på kontoen.
Dette er fordi masse viktig og påkrevd informasjon (slik som fakturaadresse, organisasjonsnummer o.l.) må fylles inn på første handel, og fordi du må gjennom en automatisk kredittsjekk.
2
Man kan ha så mange faste bestillinger som man har handlelister.

Slik foregår den automatiske bestillingen

Varslinger og tidsfrister.

Dagen før levering
09:00 Vi sender ut en hyggelig SMS-påminnelse.
14:00 Bestillingen legges automatisk inn - sammen med varene du eventuelt har i handlekurven.
Vi sender deg en bestillingsbekreftelse på e-post.

Dersom det oppstår noen problemer eller hvis noen av varene er utsolgt får du beskjed om dette i bestillingsbekreftelsen eller i en egen e-post.
I tilfeller der vi av en eller annen grunn ikke klarte å gjennomføre den automatiske bestillingen din sender vi deg også en SMS. 
16:00 Normal bestillings og kanselleringsfrist. Etter dette kan bestillingen ikke lenger kanselleres eller endres