Personlig markedsføring i andre digitale kanaler

Vi samarbeider med visse leverandører for å kunne gi deg mer relevante annonser (F.eks. Google Doubleclick, Facebook), og for å lære om hvordan kundene våre bruker nettbutikken (F.eks. Google Analytics).

Ett slikt eksempel kan være å ikke vise deg reklame med teksten «Prøv oss i dag» hvis du er en god kunde allerede. Et annet eksempel kan være at du får annonser i en nettavis med budskap fra oss når det er lenge siden sist.

Du kan  lese mer om dette i personvernerklæringen vår. Dersom du ønsker kan du velge å slå av «Personlig markedsføring i andre digitale kanaler» under personvern-innstillingene dine. Dette vil stoppe all overføring av data mellom oss og markedsførings-samarbeidspartnere for din bruker. Merk at dette kan føre til at du f.eks. får annonser som vil oppleves mindre relevante.

Du kan  lese mer om personalisering her - i det store og det hele gjør vi det vi gjør for å lage en bedre butikk. Vi har lyst til å lage en butikk som tar hensyn til at vegetarianere ikke får masse tilbud om kjøtt, og at laktoseintolerante ikke stadig får tilbud på yoghurt. Selv om det betyr at vi «vet» noe om deg, tror vi bestemt at dette totalt sett blir en bedre opplevelse for kundene våre.