Personlig handlehjelp

La oss gjøre litt av jobben for deg

Når du er vår kunde, gjør vi alt vi kan for at du skal få personlig service og en lettere hverdag. Noe av det kjedeligste med å handle er å sjekke hva som trengs, og det er lett å glemme ting. Med funksjonen «personlig handlehjelp», kan du bruke mindre tid på å sjekke skapene: Vi bruker smarte algoritmer og statistikk for å hjelpe deg å huske ting du kanskje trenger.

Slik fungerer det:

Vi oppdater handleforslag hver dag i kategorien  Dine varer, og sender deg et ukentlig varsel på mobilen med handleforslag som vi tror passer akkurat da. 

Hvordan blir forslagene laget?

Forslagene er personlige, og baserer seg på flere ting, blant annet

  • Varer du pleier å handle
  • Varer du handler med jevne mellomrom
  • Varer som vanligvis handles med visse mellomrom, og som du også har handlet i det siste

Synes du at du får rare forslag?  Det vil vi gjerne høre om, så vi kan gjøre noe med det!

Hvordan slår jeg på personlig handlehjelp?

  • Personlig handlehjelp fungerer for brukere som har handlet minst én gang, og begynner automatisk å virke.
  • Du finner vareforslagene samlet som en egen kategori under Dine varer.
  • For å få den beste opplevelsen, sørg for at du har siste versjon av appen vår installert og pass på at du har slått på varslinger. (I appen vil du bli spurt om å tillate dette.)

Hvordan slår jeg det av?

Foreløpig kan du ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Dette blir straks en egen innstilling, som du kan slå på og av under dine innstillinger. Du kan selvfølgelig også slå av varslinger i appen, men vi anbefaler deg på det sterkeste å ha varslinger påslått. Dette er fordi vi også bruker varslinger til å gi deg meldinger relatert til bestillingen din.

Jeg vil helst slippe denne typen personalisering

Selv om du ikke har noe å bekymre deg for, har vi respekt og forståelse for at slike spørsmål kan komme. Vi har skrevet om hvor alvorlig vi tar personvern og hvordan du kan melde deg av ulike typer personalisering  på denne siden.