Oda Hjelp
  • Hjelpesenter
  • Om butikken
  • Hjemlevering
  • Feil, retur og angrerett
  • Kvalitet
  • Bedriftskonto
  • Betaling og faktura
  • Arrangementer og spesialbestillinger
  • Om selskapet
  • Assisterte brukere

Feil totalbeløp i kontoutskrift

Hvis du mener at du ser en reservasjon eller et trekk i nettbanken du ikke kjenner igjen, er det mest sannsynlig av følgende årsaker:

1
Du har kansellert eller avbrutt en bestilling underveis i betalingen
2
Vi har refundert penger eller korrigert beløpet i forhold til en eller flere vektvarer
3
Noen andre bruker kortet ditt

Husk, er du i tvil om hvilke bestillinger som er gjort på kontoen din, kan du se alle bestillingene og kvitteringene dine her.

Sist oppdatert April 27, 2021

Relaterte artikler

  • Endre bestilling eller legge til varer
  • I nettbanken ser det ut som dere har trukket meg to ganger
  • Vektreservasjon på varer med variabel vekt
  • Noen har misbrukt kortet mitt!

Kategorier

  • Betaling med kort
  • Betaling med Vipps
  • Faktura
  • Kreditering
  • Kansellering av bestilling
Fant dessverre ingenting :(

© Oda 2023. Powered by Help Scout