Verifisere e-postadresse

Når du lager en konto på Oda ber vi deg bekrefte e-postadressen din.

Det er av to grunner - vi må vite at e-postadressen faktisk er din (slik at ingen registrerer seg i ditt navn) og at e-post kommer fram (så vi kan sende deg kvitteringer og annen informasjon).

Slik skjer det:

Når du lager en konto hos oss sender vi deg en e-post med en link som du må klikke på for å verifisere at e-postadressen er din og at du fikk mailen. Denne linken fungerer bare én gang, og du må trykke på denne før du gjennomfører din første handel hos oss.

Ikke mottatt eposten?

1
Dobbeltsjekk at e-postadressen du har registrert deg med er korrekt og endre den om nødvendig. (kanskje det har sneket seg inn en skrivefeil?)
2
Sjekk at den ikke har havnet i spamfilteret ditt
3
Be om å få tilsendt en ny e-post ved å klikke her