Personalisert handleopplevelse og kommunikasjon

For å kunne gjøre handleopplevelsen på Oda best mulig, personaliserer vi deler av nettbutikken og kommunikasjonen til akkurat deg. Det vil si at du kan få middagsforslag som passer husholdningen din, forslag til produkter eller oppfølging som vi tror kan være til hjelp eller som du vil være interessert i. Vi har lyst til å lage en butikk som tar hensyn til at vegetarianere ikke får masse tilbud om kjøtt, og at laktoseintolerante ikke stadig får tilbud på yoghurt. Selv om det betyr at vi «vet» noe om deg, tror vi bestemt at dette totalt sett blir en bedre opplevelse for kundene våre.

Hva blir registrert?

Vi har en personvernerklæring som vi ber deg lese om du er interessert i personalisering. Der forklarer vi hvordan og hvorfor vi tar vare på kundedata og hvordan vi beskytter den. Kort oppsummert så samler vi inn visse ting, men selger aldri denne informasjonen, og beskytter den svært strengt. Det er heller ingen som følger med på akkurat deg, personaliseringen skjer helt automatisk.

Kan jeg velge bort personalisering?

Dersom du ikke ønsker noen form for personalisering, kan du slå av dette her. Her kan du både slå av «Personalisert handleopplevelse og kommunikasjon» og «Personlig markedsføring i andre digitale kanaler».

Hvor kan jeg lese mer?

Les mer her.