Endre bestilling eller legge til varer

Hvis du har glemt en vare eller to kan du enkelt bare legge inn en ny bestilling på varene du har glemt. Du kan legge til flere varer på en bestilling helt fram til pakkingen har begynt. Er du heldig kan bestillingen endres helt fram til bestillingsfristen for den utleveringstiden du har valgt (Her kan du sjekke bestillingsfristene våre), men dette er ikke alltid tilfelle

Hvis du har en åpen bestilling vil du bli spurt om å endre forrige bestilling eller lage en ny bestilling når du går videre fra handlekurven. Hvis du velger «Ja, endre min forrige bestilling» vil vi annullere den eksisterende betalingen og sende deg videre for å betale den oppdaterte totalsummen. 

Det er viktig å fullføre betalingen

Siden autorisasjonen på den opprinnelige totalsummen blir annullert når du bekreftet endringen vil bestillingen være ubetalt hvis den nye totalsummen aldri blir godkjent. Dermed blir den heller ikke pakket.  Vær derfor nøye med å sørge for at endringen fullføres og betales i sin helhet. Hele din originale bestilling blir kansellert hvis betalingen avbrytes.

Det ser ut som dere har trukket meg to ganger?

På grunn av forsinkelse i noen nettbanker kan det være at begge totalsummene vises i kontoutskriften en kort periode. Begge beløpene kan stå som reservert en liten periode men det er kun siste (og riktige) beløp som faktisk vil forlate kontoen.